6 Şubat 2009 Cuma

Sulu Köfte

YORUM YAZ

Malzemeler:
  • 350 gr.kıyma
  • 1 su b.bulgur
  • 1 soğan
  • 1 yumurta
  • tuz,karabiber
  • maydanoz

Sosu için:

  • 1 çorba k.tereyağı
  • sıvıyağ
  • domates salçası
  • su
Hazırlanışı:

Kıymayı karıştırma kabına alın. Üzerine soğan rendesini, ince bulguru, yumurtayı, maydanozunu ve baharatlarını ekleyerek yoğurmaya başlayın.Köftelerin dağılmaması için çok yoğurmak gerekir. Köfteleri fındık büyüklüğünde yuvarlayın.

Tencereye sıvıyağ ve salçayı alarak kavurun. Üzerine pişirecek kadar su koyun. Kaynayan suya köfteleri ekleyerek pişirin.

20 yorum:

  1. ya dagilirsa,yumurta olmasina ragmen.nasil pisirecegimi sasirdim

    YanıtlaSil
  2. süper 1,2 tane koyun tamam bitti hepsi bukadarmı ya iğrenç biraz dahatarif yazın ki biz de yapalım ya eğer böyle olursa sizle ilişkimi keserim sizi sevmem ve izlemem bu siteyede uğramam

    YanıtlaSil
  3. ne gusel tarıf etmısler yha daha ne tbr ler

    YanıtlaSil
  4. Arkadaslar,
    Oktay Usta size birseyler ögretmeye calisiyor siz beyen biyorsunuz.Ben oktay ustanin sulu köftesini denedim yemek güzel oldu.Rica ediyorum biraz saygili olun....

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum sana

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar biyerdede dogru eksik malzeme yazıyolar olmuyo

    YanıtlaSil
  7. vallah gercekten cok sahane oldu tesekurler oktay usta

    YanıtlaSil
  8. yemeklerın tarıflerı yarım devamını oku dıyorum ama tıklıorum yok ılk 2 cumle var sadece

    YanıtlaSil
  9. çok güzel tebrikler

    YanıtlaSil
  10. harika ama neden pataesli değil...

    YanıtlaSil
  11. OKTAY USTAYA LAF YOK ULENNNNNN

    YanıtlaSil
  12. bencede oktay ustaya laf yok....sacma yorumları yapanlar boss ınsanlar..galıba ıslerıne baksınlarrrr

    YanıtlaSil
  13. oktay ustanın tariflerine bayılıyorum becerikliyseniz sizde yapın asılsız yorum yapanlar teşekkürler samanyolu tv

    YanıtlaSil
  14. oktay ustanın tarifleri harika teşekkürler samanyolu TV sizi hep izliorum ^^ başarılarınızın devamınızı diliyoruzz

    YanıtlaSil
  15. ama burda tereyağ ile ne yapılcağını söylememiş.....!!!

    YanıtlaSil
  16. oktay usta yıllarını vermis bu mesleğe o adam laf söylemen için senin ondan üstün olman gerekir beğenmiyorsan tutan yok ki seni izleme onu seven ler yeter zaten...

    YanıtlaSil
  17. çok gzl oldu saol oktay beyy :D

    YanıtlaSil
  18. darmadağın oldu bu mu tarif :(

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar ben her seferinde yapiyom harika oluyo kisik ateste pisirin bide kofteyi cok yogurun o zamn dagilmaz

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin